سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 32331
کل یادداشتها ها : 75
خبر مایه

موسیقی


1 2 >

داشتن حجاب در جوامع غربی کاری بسیار دشوار و در برخی اوقات ناممکن است اما زنان مومنی هستند که با پایبندی به این مهم با تمام مشکلات، سختی ها و بی عدالتی های که بر علیه آنان وجود دارند با حجاب به موفقیت های برسند و ثابت کنند که حجاب مصونیت است و نه محدودیت.

  


این گزارش با توجه به تحولات اخیر در دولت آمریکا و وضعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان، آینده ایران در خاورمیانه را پیش بینی کرده است.

  

«با توجه به شکل، ابعاد، رنگ آمیزی و جوشکاری‌های کودکانه‌ای که روی بدنه هواپیمای قاهر وجود دارد، به نظر می‌آید این هواپیما "تنها یک ماکت" باشد نه هواپیمای جنگی عملیاتی.»[!]

  


آیا با وجود داشتن این خطوط قرمز که با تعالیم اسلام نه تنها هم خوانی نداشته بلکه منافی آن می باشد، باز هم می توان گفت این شبکه ها برای اعتلای پرچم "لا اله الا الله و محمد رسول الله" ایجاد شدند؟

  

یک کارشناس صهیونیست: «اگر فردا آقای خامنه ای بگوید جمهوری اسلامی میخواهد با اسراییل رابطه برقرار کند، همین آقای نتانیاهو قبول خواهد کرد. یکی از بزرگترین اهداف اسراییل برای آینده این است که روابط خود را با ایران برقرار کند.»

  

ابوالحسن بنی صدر در گفت و گو با صدای آمریکا درباره رفراندوم جمهوری اسلامی توضیحاتی داد و نظر خود درباره آن رفراندوم را با اکراه و اصرار مجری مطرح کرد. وی همچنین اظهارات عجیب مجری برنامه را به چالش کشید.

  

خبرگزاری روسی ریانووستی، در بررسی نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری ایران، به سراغ اسفندیار رحیم مشایی، رفت.

  

  وقتی وهابیون قرآن را برای جلوگیری از نفوذ ایران پاره می‌کنند

به تازگی در یکی از سایت‌ها،‌ خبری همراه با تصاویر منعکس شده که دل هر مسلمانی را به‌درد می‌آورد؛ توهین مستقیم به قرآن!!!، ‌آن‌هم نه مثل همیشه ازسوی تری جونز‌های دیوانه،‌ و یا سربازان امریکایی در افغانستان و عراق بلکه در قالب جعبه‌ های سیب صادراتی از ایران به عربستان !! یک سایت وهابی با انتشار تصاویری ساختگی مدعی شده است که سیب‌های صادراتی ایران به عربستان با کاغذهای پاره پاره شده قرآن پیچیده شده است ...

ادامه مطلب...

  


رسانه‌های سعودی در حال نقل ادعاهای رژیم صهیونیستی به هدف کوچک جلوه دادن اقدام دانشمندان ایرانی در ارسال موفقیت آمیز موجود زنده به فضا هستند.

  

نیروهای اپوزیسیون همچون انتخابات های گذشته در شیوه سرنگونی جمهوری اسلامی اختلاف شدیدی دارند؛ استفاده از واژه انتخابات آزاد، تحریم انتخابات، حضور در انتخابات، هزینه مند کردن انتخابات، تشکیل جنبش های اجتماعی اغتشاش و ... راه هایی است که تاکنون پیشنهاد شده است.

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ