سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 32309
کل یادداشتها ها : 75
خبر مایه

موسیقی


1 2 >

 شکار بعدی سپاه در جنگ پهپادی چیست؟ + گزارش تصویری



806_568.jpg

هفته گذشته "عقاب تیزبین" توسط سپاه پاسداران شکار شد. دیدبان به این بهانه سعی دارد انواع پهپادهای عملیاتی آمریکا در منطقه غرب آسیا به خصوص عراق و افغانستان را که ممکن است شکارهای بعدی صیادان جنگال سپاه باشند مورد بررسی قرار دهد.

ادامه مطلب...

  

 

 عکس های یادگاری هر ملتی نشان دهنده فرهنگ، روحیه و علایق آن مردم است.


ادامه مطلب...

  

افشاگری مترجم شخصی مسعود رجوی از سازمان منافقین/ ماجرای ترور شهید صیاد


نحوه فرار منافقین از ایران، حضور در پادگان های نظامی عراق، ارتباطات تشکیلاتی با دولت بعث و شخص صدام، خصوصیات شخصی سرکرده سازمان تروریستی منافقین، ماجرای ترور شهید صیاد و نحوه همکاری این سازمان در سرکوب وحشیانه کردها و شیعیان عراق از محورهای اصلی بخش اول مصاحبه با مترجم شخصی مسعود رجوی است. ادامه مطلب...

  
کارشناس وهابی، شبکه ماهواره ای کلمه، تفسیر جدیدی از نهضت امام حسین(ع) بیان کرد که تاکنون در جایی ذکر نشده است. وی در ادامه تلاشش برای ارائه چهره موجه از یزید، مدعی شد، خود امام حسین(ع) می خواست پیش یزید برود.

  

  سفر محمود احمدی نژاد به عربستان در اواخر مرداد امسال برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی، انتقادات زیادی را به ویژه درباره ترکیب همراهان وی به همراه داشت.

به گزارش بولتن نیوز، یکی از اعضای هیئت همراه رئیس جمهور در سفر عربستان برای شرکت در نشست سران کشورهای اسلامی در مکه، نقل می کند که تعدادی از همراهان احمدی نژاد در این سفر برای عموم مسافران، کاملا ناشناخته بودند.

در این سفر که تعداد زیادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور، صرفا برای زیارت و سیاحت حضور داشتند، حضور این عده نیز می توانست بر انتقادات بیافزاید، اما راوی این خبر اظهار می دارد که وقتی اخیرا برای پوشش برخی دیگر از برنامه های رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری حضور یافته است، برخی از همان افراد را در پوشش باغبان، یا نیروهای خدماتی نهاد ریاست جمهوری دیده است.

اینکه در کنار مقامات دولتی که کم به سفرهای خارجی نمی روند، باغبان یا نیروهای خدماتی نیز مشمول لطف مسئولان قرار گیرند، اقدام شایسته ای است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت


  

فتنه گران و ضدانقلاب با سوء استفاده از حادثه دلخراش آتش سوزی مدرسه شین آباد به عقده گشایی بر علیه نظام می پردازند و در برابر اتفاقاتی چون حادثه دلخراش کشتار دانش آموزان در امریکا و ... سکوت میکنند
به گزارش باشگاه خبرنگاران: حادثه تأسف بار آتش سوزی در مدرسه روستای شین آباد آذربایجان غربی که در آن چند نفر از کودکان معصوم کرد زبانمان آسیب دیده و یکی از آنان چندی قبل مرحوم شد اگر چه کوتاهی مسئولین مقصر در این حادثه دل‌خراش غیر قابل اغماض است.

در این میان عده ای فرصت طلب با سوء استفاده از موج همدردی و تأسف هم‌وطنان با بازماندگان این حادثه برای مطرح ساختن خود و حمله به نظام در هفته قبل جنجال‌ها آفریدند.
شبکه صدای آمریکا که در برابر بسیاری از جنایت‌ها و قتل‌عام‌های بدست کشور خود و هم‌پیمانانشان سکوت کرده بود با پخش ویژه برنامه ای با عنوان آتش سوزی بخاری در این کلاس درس به عقده گشایی پرداخت حضور فردی مطرود که عشق مطرح شدن کورش کرده است اعلام داشته که اگر وزیر آموزش و پرورش استعفا ندهد در برابر این وزارتخانه دست به تحصن خواهد زد.
در روز گذشته یک آمریکایی با حضور در مدرسه ای در کانتیکت کودکان حاضر در کلاس را به گلوله بسته و 27 نفر بی‌گناه را که 20 نفرشان را دانش آموزان بودند وحشیانه به رگبار بست و به قتل رساند

.


بسیاری از ضد انقلاب و فتنه گران پناهنده به غرب با تلاش بر سوء استفاده قومیتی از این حادثه دل‌خراش در فضای اینترنت با انتشار کاریکاتور دعوت به تحصن و آشوب در سطح جامعه دارند سکوت معنا دار وطن‌فروشانی که همانند لاش‌خور بر بدن سوخته دانش آموزان مدرسه شین آباد گریبان چاک می‌کردند ولی در برابر کشتار کودکان به دست تروریست‌های وابسته ب غرب در سوریه و کشتار کودکان فلسطینی و عراقی و پاکستانی و... همواره سکوت معنا داری دارند قابل توجه و غیر قابل توجیه است مواضع دوگانه غربی‌ها و حامیان وطن‌فروششان در این دو حادثه باعث انتقاد مخاطبان فارسی زبان صفحه فیس‌بوک صدای آمریکا شده است. یکی از کاربران این شبکه نوشته است پس چرا وزیر آموزش پرورش آمریکا در برابر این حادثه وحشیانه عمدی استعفا نداده؟ و حتی کسی در برابروزارتخانه‌اشقصد تحصن ندارد؟


  

یک شبکه تلویزیونی وابسته به شبکه الجزیره قطر در برنامه‌ای به ساحت مقدس امام علی (ع) امام اول شیعیان جهان توهین کرد.
به گزارش پایگاه خبری الجوار، شبکه کودک "البراعم" (جوانه‌ها) که یکی از شبکه‌های زیرمجموعه شبکه تلویزیونی الجزیره قطر است، در برنامه‌ای به ساحت مقدس امام علی (ع)، امام نخست شیعیان توهین کرد.الجوار نوشت: این برنامه به یکی از شخصیت‌های بزرگ اسلامی که پیش از شیعیان نزد اهل سنت از احترام و شأنی والا برخوردار است توهین کرد و این شخصیت کسی جز امام علی (ع) نیست.الجوار با انتقاد شدید از شبکه الجزیره نوشت: این بی حرمتی زمانی صورت گرفت که یکی از گوسفندان [کارتونی] این برنامه به نام این مرد عظیم‌الشأن نامیده شده بود.بنا بر این گزارش، این توهین بزرگ ما را به یاد توهینی می‌اندازد که یک روزنامه دانمارکی [دو سال گذشته] در حق رسول‌الله (ص) مرتکب شد. زمانیکه تصاویر موهنی را در خصوص رسول‌ اکرم (ص)منتشر کردند. پایگاه خبری الجوار با بیان تاسف شدید خود افزود: مهم این است که دست‌اندرکاران شبکه تلویزیونی الجزیره قطر این موضوع را بررسی کنند و پخش قسمت‌هایی که در آن به ساحت مقدس حصرت علی (ع) توهین شده است، متوقف کنند.این پایگاه خبری پخش چنین برنامه‌هایی را در خدمت اهداف دشمنان امت مسلمان ارزیابی کرد و به مسئولان شبکه تلویزیونی الجزیره هشدار داد، اینان زمانی عمق ماجرا را درک خواهند کرد که خبر این بی‌حرمتی به گوش مراجع دینی جهان اسلام و عموم مسلمانان برسد.

  



به گزارش "ندای انقلاب"،
صهیون در زبان عبری، به معنای پر آفتاب و نیز نام کوهی در جنوب غربی اورشلیم است. کوه صهیون در کتب دینی، زادگاه و آرامگاه داود و جایگاه سلیمان بوده‌ است.

گاه این واژه نزد یهودیان به ‌معنای شهر قدس، شهر برگزیده و شهر مقدس آسمانی به کار می ‌رود؛ ولی در متون دینی یهود، صهیون به آرمان و آرزوی ملت یهود برای بازگشت به سرزمین داود(ع) و سلیمان(ع) و تجدید دولت یهود اشاره دارد؛ به ‌عبارت دیگر صهیون برای یهود، سمبل‌ رهایی  از ظلم، تشکیل حکومت مستقل و فرمانروایی بر جهان است؛ از این ‌رو یهودیان خود را فرزندان صهیون می ‌دانند.

ادامه مطلب...

  
گران‌ترین پنیر جهان محصولی از شیر الاغ است که توانسته در رقابت با پنیر شیر گاو هلندی جلو بیفتد.

به گزارش  مهر: گران‌ترین قارچ دنیا، قارچی به نام ترافل سپید است که هر کیلوگرم آن بیش از 10 هزار دلار امریکا می‌ارزد. این قارچ‌های بزرگ که قطرشان به 12 سانتی متر و وزنشان به نیم‌کیلو می‌رسد، زیرزمینی هستند و برای پیدا کردن‌شان از سگ‌های آموزش دیده کمک می‌گیرند.

ادامه مطلب...

  


عکس های حرم مطهر امام رضا علیه السلام


 در حدیثی از امام رضا علیه السلام آمده است که فرمودند:

«عقل شخص مسلمان تمام نیست، مگر این که ده خصلت را دارا باشد:

1ـ از او امید خیر باشد.

2ـ از بدى او در امان باشند.

3ـ خیر اندک دیگرى را بسیار شمارد.

4ـ خیر بسیار خود را اندک شمارد.

5ـ هر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود.

6ـ در عمر خود از دانش طلبى خسته نشود.

7ـ فقر در راه خدایش از توانگرى محبوبتر باشد.

8ـ خوارى در راه خدایش از عزّت با دشمنش محبوبتر باشد.

9ـ گمنامى را از پرنامى خواهانتر باشد.

10ـ سپس فرمود: دهمى چیست و چیست دهمى؟

به او گفته شد: چیست؟

فرمود: احدى را ننگرد جز این که بگوید او از من بهتر و پرهیزکارتر است.»


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ