سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 32447
کل یادداشتها ها : 75
خبر مایه

موسیقی


صدای آمریکا که تمرکز ویژه ای بر برنامه هسته ای ایران دارد، طی هفته های گذشته با پخش تحلیل های متعدد، مردم ایران را تهدید می کند. این شبکه با مطرح کردن گزینه های مختلف، در پایان گزینه نظامی را انتخاب می کند و آن را بهترین گزینه می خواند!

















  "صدای آمریکا" یک هفته ای است تمرکز بیشتری بر روی پرونده هسته ای ایران کرده است و در تحلیل هایش بر روی دو مسأله تأکید می کند: اول آن که با تحریم ها و فشار بر مردم ایران آن ها را مجبور به پذیرش ایران غیر هسته ای کنیم و دوم تهدید نظامی ایران و تأکید بر روی میز بودن گزینه نظامی. 

ریچارد پرل


ریچارد پرل

"ریچارد پرل" معاون پیشین وزارت دفاع آمریکا ضمن تهدید کردن مردم ایران، به "صدای آمریکا" گفت: «تحریم ها هرچند سنگین بوده است؛ اما نتوانسته سیاست تهران را تغییر دهد. بنابراین فکر می کنم با دو گزینه روبرو هستیم: یکی این که تحریم های بیشتری اعمال کنیم که آن قدر شدید و کوبنده  باشد که رژیم تغییر کند! گزینه دوم و آخرین راه حل، اقدام نظامی دقیق علیه تأسیساتی است که برای بمب اتم مورد استفاده قرار می گیرند.»

 

وی در حالی این سخنان را مطرح کرده است که ایالات متحده آمریکا هر آن چه در زمینه تحریم داشته، رو کرده است و با وجود آن که خودشان به شکست تحریم ها اعتراف می کنند، دوباره تهدید به تحریم می کنند!

 

"متیو کرونیگ" استاد روابط بین الملل دانشگاه "جرج تاون" هم به این شبکه از سه گزینه سخن گفته است: «نخست آن که توافقی دیپلماتیک بین ایران و جامعه بین المللی صورت خواهد گرفت. گزینه دوم این که جامعه بین المللی به هسته ای شدن ایران رضایت خواهد داد و گزینه سوم اقدام نظامی آمریکا و اسرائیل در مقابل برنامه هسته ای ایران.»

 

فرهودی


فرهودی

"فرهودی" گزارشگر صدای آمریکا در پایان گزینه مورد نظر این شبکه را انتخاب کرد: «با توجه به اظهارات آقای اوباما که "ایران اتمی غیر قابل قبول است" گزینه نظامی محتمل به نظر می رسد.»     

 

گفتنی است در طول سال های گذشته هرگاه به زمان مذاکره هسته ای نزدیک می شویم، این سخنان برای فشار به تیم هسته ای و منصرف کردن مردم ایران از انرژی هسته ای مطرح شده است.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ